Monday, September 04, 2006

Taxi

Vandaag geweldig te kakken gezet door de Ierse taxibestuurders: ik had een taxi besteld voor 5u vanochtend en heb tot kwart voor 6 zitten proberen om toch maar een taxi vast te krijgen.

Bleek dat er vandaag - tussen 6 en 12! - een nationale taxi-staking gepland was en blijkbaar vonden de meeste chauffeurs het de moeite niet om vroeg op te staan. Ik had nochtans gereserveerd gisterenavond en toen was er helemaal geen sprake van mogelijke problemen. En zelfs deze morgen toen ik na 10 minuten wachten met de firma contact opnam was er zogezegd "your taxi is on its way Sir. Should be there in a few minutes." 15 Minuten later nog steeds geen taxi, en toen klonk de boodschap al helemaal anders: ik kon beter terug in bed kruipen want wegens de staking waren er geen voertuigen beschikbaar. Geweldige service dus!

Hierdoor heb ik niet alleen mijn vlucht gemist en een voorafbetaalde hotelboeking in het Hilton in Brussel verloren zien gaan, maar ook een extra vlucht moeten boeken voor morgenvroeg naar Amsterdam. Opnieuw vroeg opstaan dus :-(|


Het enigste positieve was dat ik deze morgen om kwart voor zes terug in bed kon kruipen :-) OEIJAAAAAAAH

No comments: