Saturday, September 02, 2006

Futness

We zijn er vandaag nog eens in geslaagd om naar de fitness te gaan. Ik zit ondertussen op een regime van 1 keer in het weekend en 1 keer (als mijn werkschema het toelaat) in de week.

Een heel verschil met onze tijd in Maastricht:

maandag: fitness
woensdag: volley
vrijdag: volley
zaterdag: volley

Aan de ene kant is het nu een stuk relaxter zonder de vaste "afspraken", maar aan de andere kant zorgden die vaste dagen (en verplichtingen) er wel voor dat je aan minstens 4 keer sport per week kwam.

Omdat ik nu veel onderweg ben is het moeilijk om zo'n vaste dagen in te passen. Het weekend lukt altijd wel, maar in de week is het soms moeilijk om tijd vrij te maken. Onder andere omdat ik een "off-peak" abonnement heb waarmee ik enkel overdag kan gaan. Dat heeft soms vervelende situaties tot gevolg, zoals vorige week:

Manager aan de telefoon: "stoor ik? Ge zijt toch niet in het midden van een afspraak?"
Tom: "eh nee, ik ben in de fitness...zeg het maar"

Hij kon er wel mee lachen (het was trouwens toch lunchtijd) maar het blijven wel vervelende situaties.

No comments: