Monday, May 15, 2006

't gaat vooruit

Er begint eindelijk een beetje schot in de zaak te komen! We hebben vorig weekend goed gebruikt door hopen spullen naar het milieupark te brengen.
We hebben ons fornuis/oven en wasmachine ook op marktplaats (het Nederlandse filiaal van Ebay) geplaatst. Tot nu toe hadden we toch al meer dan 100 hits en een aanbod (dat serieus onder onze vraagprijs ligt). Het lijkt er echter op dat we internet niet nodig zullen hebben voor de verkoop: de wasmachine blijft in de familie ;-) en we hebben ook al een potentiele koper voor de oven.


We hebben ook een vergelijking kunnen maken van mogelijke broadbandproviders in Ierland zodat homelocators ervoor kan zorgen dat we internet hebben wanneer we intrekken binnen een week of twee. Toch een moeilijke keuze omdat je niet weet of alles op dezelfde manier geregeld is als hier. Zo hebben we met demon.nl onze huide ISP geen limiet op downloaden of dataverkeer. In Ierland (ik geloof in Belgie ook trouwens) is dat bij alle providers een voorwaarde. Een voordeel is wel dat onze broadbandkosten zullen betaald worden door onze werkgevers zodat we er op gebied van snelheid enzo wel serieus op vooruit zullen gaan.

2 comments:

Anonymous said...

hey tommeke!
wie is de potentiële koper van het fornuis? is dat veronique? dan blijft dat ook in de familie! ik heb toch wat hartpijn gehad van het porselein wat je weggedaan hebt ... je weet dat ik daar een zwak voor heb hé! kisses mama xxx
ps : ben benieuwd of je deze comment nu gaat ontvangen!

Anonymous said...

ik heb je net een comment gestuurd en 't is weer niet gelukt blijkbaar!?? enfin ik vroeg me af of de potentiële koper van het fornuis veronique was, dan blijft dat ook in de familie hé; ik heb toch wat hartpijn gehad van het porselein dat je weggedaan hebt, je weet dat ik daar een zwak voor heb hé; enfin hopelijk hebben jullie niet te veel stress en vinden jullie een goede huurder (peit ging een kaarske branden!) onze reis is alvast geboekt voor 1 augustus daar zijn we alvast gerust in (kijk er al naar uit!) allé veel liefs en many kisses van mama xxx