Thursday, May 11, 2006

Barcelona


Ik zit momenteel in Barcelona omdat we vandaag business planning kick-off meeting hadden. Toen ik de vlucht boekte dacht ik dat het wel leuk zou zijn om vrijdag vrij te nemen en nog een keer te genieten van Barcelona dus blijf ik nog tot morgenavond. Met de verhuis in aantocht had ik mijn tijd eigenlijk anders/beter kunnen gebruiken. Aan de andere kant...wat een stad!
Vandaag heb ik op een Regus meeting room na niet veel buitenlucht gezien maar het was redelijk fris. Zonnig, dat wel, maar lang geen 24 graden zoals in Maastricht naar 't schijnt. Whatever...zolang het niet regent zal ik zeker genieten van mijn strandwandeling morgen!

Verhuisnieuws:
- vandaag referentie van Vesteda ontvangen
- vandaag afspraak gemaakt met kringloopwinkel om overtollig meubilair kwijt te raken
- vandaag fotokes gestuurd naar Leentje om overtollig meubilair kwijt te raken ;-)

Morgen verwachten we de offerte van de verhuisfirma!

1 comment:

Anonymous said...

Hallo ik ben de mama...