Tuesday, August 01, 2006

Zurich = hot hot hot

Ben net - na het grootste deel van de namiddag op 4000m hoogte doorgebracht te hebben - aangekomen in Zurich. WARM! Ik dacht dat het in Dublin warm was maar hier is het toch een stuk plakkeriger! Jammer dat ik licht probeer te reizen en dus zo weinig mogelijk kleren bij heb. Ik had mijn sletsen en een short goed kunnen gebruiken! Een zwembroek ook trouwens want mijn hotel ligt net aan het water.

Geen zwembroek dus dan maar behelpen met een pintje. Het is hier trouwens net het Garda meer of zo: ruim terras in de schaduw, hopen mensen in vakantiekledij, boten op het water en zwemmers in het water. Valt een stuk beter mee dan de saaie financiele hoofdstad die ik verwacht had!

Straks hopelijk meer over het culinaire aanbod....het bier is alvast niet slecht!

No comments: