Sunday, July 02, 2006

Nieuwe telefoon + adventures in gymland

Jammer genoeg gaat het een beetje zoals verwacht: een blog regelmatig (dagelijks) updaten blijkt moeilijker dan verwacht :-(

We hebben weer een drukke week achter de rug: ik had maandag mijn "health assessment" bij de fitness, dan een paar dagen naar Maastricht en London om nog een paar dingen te regelen ivm met mijn "mutatie" naar Dublin/London en dan vrijdag Claudia steunen met supporteren voor Duitsland en pintjes pakken met Claudia en collega's.

De gezondheidstest bij de fitness ging trouwens heel vlot. Geweldig gezond en 5 (VIJF!!!) kilo lichter dan ik dacht. Er zijn ondertussen wel een paar barstjes in mijn beeld van de club: er zijn verdacht veel cardio-toestellen die stuk zijn, de kleedkamer stinkt geweldig naar zweet (in al mijn volley jaren zelden meegemaakt) en de saunda/stoombad is verplicht met zwembroek. Maar ondertussen ben ik nog een paar keer geweest en begin al gewoon te raken. Het cross-trainen, roeien, fietsen en gewichtheffen komt stilaan terug op het niveau van eind mei in Maastricht.

In London eindelijk mijne nieuwe telefoon en company credit card kunnen ophalen! Voelt echt goed als alles eens goed geregeld is. Alhoewel er toch een probleempje was: ze hadden geen PIN code bij de telefoon gevoegd. Geen probleem, zeker omdat ze mij mondeling de standaard code voor alle nieuwe toestellen hadden verteld. 's Avonds tijd genoeg om een beetje gewoon te raken aan het toestel omdat mijn vlucht naar Dublin een uur vertraging had. Maar natuurlijk moest ik het uitschakelen bij het boarden. Terug in Dublin werkte de PIN niet! Moest natuurlijk weer lukken :-( Resultaat: 's avonds om half 10 nog een IT Call gelogd via het intranet met de dringende vraag voor de juiste PIN. Gelukkig werkte dat systeem voor de verandering eens efficient: om 9u30 de volgende ochtend had ik de juiste PIN.

Zaterdag: Brazilie eruit tegen Frankrijk! Wie had dat een week geleden verwacht! Engeland terecht naar huis.

Dadelijk naar een tapas-bar voor een Flamenco optreden en dan naar de cinema. De Gouden Palm van dit jaar in Cannes: The wind that shakes the barly van Ken Loach. Het gaat naar 't schijnt over de Ierse onafhankelijkheidsstrijd dus heel Ierland is er vol van. En volgens de IMDB is dat terecht ook!

No comments: