Friday, November 03, 2006

My baltic adventures...part II

Ik had het gisteren zo mooi geregeld: aankomen in Tartu rond 14u, naar hotel, hapke eten en met ne frisse kop naar afspraak om 16u. Viel dat effe tegen....

Aankomst in Tartu was inderdaad rond 14u. Bleek echter dat mijn bagage (1 trolley) niet meer in de bagageruimte lag. Tussen vertrek in Tallinn en aankomst inTartu moet iemand het hebben gepikt. Nog effe stressy in en uit station zitten lopen maar natuurlijk niemand met trolley te zien. Niemand spreekt Engels natuurlijk maar op een of andere manier lukt het om de situatie uit te leggen. Na een tiental minuten zenuwachtig gedoe maken ze me duidelijk dat ik moet wachten en posteren een security agent naast me die ook niks kan zeggen maar de hele tijd vriendelijk knikt. Uiteindelijk arriveert de politie die erop staan dat ik mee naar bureau ga voor verklaring. Natuurlijk slagen ze erin om hier ongeveer 2u over te doen.

HONGER...is ondertussen van ontbijt om 8 geleden dat ik nog iets heb kunnen eten.

Gevolg: een half uur laat op afspraak. Tegen 1830 eindelijk ingecheckt in hotel en onmiddellijk roomservice ne peppersteak laten aanrukken....

Yep, zeker een interessante trip! Saai is het zeker niet.

No comments: